Oppaita voi tilata ADHD-liitosta sähköpostitse tai puhelimitse.
< 1 2 >

Adhd ja parisuhde (Opas)

Esite on suunnattu adhd-oireisille aikuisille sekä heidän puolisoilleen. Adhd tuo parisuhteeseen ja vanhemmuuteen oman lisämausteensa, niin iloa ja innostusta kuin haasteitakin. Esite auttanee myös adhd-oireisten aikuisten parissa työskenteleviä ammattilaisia.

Aikuisen adhd (Opas)

Esite aikuisten adhd:stä. ADHD-liitto ry 2016, uusintapainos.

ESITTEESTÄ EI OLE ENÄÄ PAINETTUA VERSIOTA.

Oppaan liitetiedosto

Aikuisen adhd - Vinkkejä arkeen (Opas)

Aikuisen adhd - vinkkejä arkeen -esite antaa käytännönläheisiä vinkkejä adhd-oireiselle aikuiselle, miten arjen voi saada sujumaan paremmin. Esite sisältää perustieto-osuuden aikuisten adhd:stä sekä käytännön vinkkejä mm. ajankäytöstä, raha-asioiden hoitamisesta, työstä, oppimisesta ja ihmissuhteista.

ESITTEESTÄ EI OLE ENÄÄ PAINETTUA VERSIOTA.

ADHD-liitto ry 2015

Oppaan liitetiedosto

Aikuisen arki toimimaan (Opas)

Tämä opas on suunnattu adhd-oireisille aikuisille, mutta myös eri alojen ammattilaiset voivat hyötyä siitä adhd-oireisten aikuisten kanssa työskennellessään. Opas tarjoaa keinoja ja vinkkejä eri elämäntilanteisiin ja arjenhallintaan.
Opas on otsikoitu selkeästi, joten voit halutessasi lukea vain juuri
sillä hetkellä sinua kiinnostavan asian. Kaikki keinot eivät toimi kaikille,
joten kannattaa kokeilla useita keinoja, että löydät juuri sen, joka palvelee
sinua parhaiten. Opas on laajennettu versio aiemmin ilmestyneestä esitteestä Aikuisen adhd -vinkkejä arkeen. 39 s. 2017.Ensimmäinen kpl ilmainen, seuraavat 5 €/kpl.Postituskulut lisätään tilauksiin. Yksi kappale lähetetään ilman postikuluja.

Arki toimimaan (Opas)

Tämä opas rakentuu kahden vanhemman oppaan pohjalle. ADHD-keskuksen ”Arjen Eväät – vinkkejä AD/HD lapsen vanhemmille” (2003) ja ADHD-liiton ”Kyllä me selviämme, tietoa ADHD-oireisen lapsen vanhemmille” (2003) oppaat on nyt yhdistetty, tietoa on muokattu, täydennetty ja päivitetty. Porvoo 2013.

< 1 2 >